REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
lelushop.pl
§1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy lelushop.pl [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].
- Właścicielem Sklepu jest: POŚPIECH IWONA ARKADA, ul. Tysiąclecia 12/17, 41-303 Dąbrowa Górnicza, NIP: 6291753344, REGON: 241713510, tel. 887501466, adres email: biuro@lelushop.pl.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
§2
Zamówienia
- Zamówienia można składać:
- poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu
- emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu
- telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Kontakt”.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych umożliwiających weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia formy płatności lub żądania przedpłaty w przypadku wątpliwości co do prawdziwości podanych danych lub formy zapłaty.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie składania zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Informacje na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego towaru. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sklep.
§2
Płatności
- Klient może zapłacić za złożone zamówienie w następujący sposób:
- Za pośrednictwem platform płatniczych:
- Autopay
- Przelewy24
- Inpost Pay
- Kartą płatniczą:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Przelewem tradycyjnym – na podany numer konta bankowego Sprzedawcy.
- Płatność za pobraniem – zapłata gotówką przy odbiorze towaru od dostawcy.
- Za pośrednictwem platform płatniczych:
- Ceny przesyłek są określone w cenniku dostawy. Warunkiem wydania towaru jest uiszczenie płatności za zamówiony towar oraz koszt przesyłki.
- W przypadku wyboru płatności przelewem, elektronicznej lub kartą, realizacja zamówienia rozpocznie się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. W razie konieczności zwrotu płatności, Sprzedawca dokona go przy użyciu takiej samej formy płatności, jaką wybrał Kupujący przy pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie. Zwrot środków nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami dla Kupującego.
§4
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła w ciągu 1 - 2 dni roboczych za pośrednictwem firm wysyłkowych:
- firmy kurierskiej DHL,
- Paczkomatu InPost.
- W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia a datą uznania rachunku bankowego Sklepu.
§5
Reklamacje
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien poinformować Sklep o wadzie towaru i odesłać go na koszt Sklepu wraz z opisem niezgodności.
- Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od otrzymania towaru wraz z opisem niezgodności.
- Jeśli realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem nowego towaru lub usunięciem niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień urządzeń Klienta (np. różnice kolorów) nie stanowią podstawy reklamacji.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
- Klient zawierający umowę na odległość ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby Sklepu lub drogą elektroniczną na adres email: biuro@lelushop.pl.
- Klient może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z jego użytkowania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Koszty bezpośredniego odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Klient, chyba że Sklep zgodzi się na ich pokrycie.
- Jeśli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów.
- Uprawnienia do odstąpienia od umowy przysługują wyłącznie Konsumentom.
Formularz odstąpienia od umowy
(Załącznik do Regulaminu)
Informacje o kliencie
Imię i nazwisko klienta: ....................................................
Telefon i e-mail: ....................................................
Data odstąpienia od umowy: ....................................................
Numer faktury: ....................................................
Numer konta bankowego: ....................................................
Informacje o zwracanym artykule
Nazwa: ....................................................
Ilość egzemplarzy do zwrotu: ....................................................
Cena jednostkowa: ....................................................
Powód zwrotu: ....................................................
Żądanie klienta
- Wymiana na pełnowartościowy egzemplarz
- Zwrot pieniędzy
- Inne: ....................................................
Data i podpis klienta: ....................................................
§7
Ochrona danych osobowych i Polityka Prywatności
- Administratorem danych osobowych Klientów jest POŚPIECH IWONA ARKADA, ul. Tysiąclecia 12/17, 41-303 Dąbrowa Górnicza, NIP: 6291753344, REGON: 241713510.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
- umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
-
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Klient ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
§8
Opinie w sklepie internetowym
- Klient Sklepu ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie.
- Sprzedawca po dokonanych zakupach wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online.
- Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie.
- Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie oraz na wizytówce TrustMate.io.
- Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych.
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii.
- Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
§9
Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§10
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
- Informacja o zmianach zostanie przesłana Klientowi na adres email podany w zamówieniu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od ich publikacji.
- Sklep uznaje, że Klient zaakceptował zmiany Regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca okresu wskazanego w pkt 5.